Osnovne nadležnosti koje čine prepoznatljivim kompaniju d.velop AG i njihove proizvode!
Mi sigurno čuvamo vaša dokumenta!
d.3 je arhivski sistem sa konceptom hijerarhijskog skladištenja.
Na taj način, d.3 omogućava nepromenjivo arhiviranje na period od 30 godina i duže.
Osim toga, d.3 omogućava i brz pristup svim dokumentima u arhivi.
Budite opušteni!
Velika količina podataka se odmah arhivira! Komercijalni programi svaki dan, na različitim računarskim sistemima, generišu veliki broj računa za izlazne proizvode, liste za štampu i tehnička dokumenta.
Kada koristite d.3 sistem, arhiviranje velike količine podataka se izvršava brzo – na siguran i racionalan način.
Pronalaženje umesto pretraživanja!
d.3 opcija pretraživanja koristi napredne tehnologije, koje funkcionišu poput ljudskog mozga.
d.3 vašim zaposlenima obezbeđuje brz pregled velike količine nestruktuiranih podataka.
Tako je omogućena procena postojećih podataka na nov i zanimljiv način.
Obeležite vaša dokumenta!
Koja je poslednja verzija QM upitnika? Kada smo izmenili ugovor? d.3 prati životni ciklus svih dokumenata.
i omogućava pregled u bilo kom trenutku aktuelne i svih prošlih verzija dokumenata.
Upravljanje e-mail poštom
Savladajte preopterećenje!
Transakciono-orijentisano skladištenje e-mail-ova u virtuelnu, elektronsku d.3 arhivu omogućava transparentan pregled svih informacija. Tako rasterećujete vaš Microsoft, Lotus ili Novell e-mail server.
Upravljanje skladištima podataka
Sačuvajte pravilno vaše podatke i dokumenta od početka!
Sa d.3 sistemom podaci se automatski skladište na najprikladnije i najjeftinije medije – CAS, SAN ili NAS. To oduševljava korisnike i doprinosi uštedi troškova.
Pokrenite vaš radni tok! Ubrzajte ga digitalno!
Sa d.3 sistemom automatizovaćete poslovni proces posebno prilagođen vašoj organizaciji, koji je do sada zahtevao dosta vremena. Na taj način ćete uštedeti troškove i omogućiti zaposlenima da se koncentrišu na glavni zadatak – pružanje usluga korisnicima.
Možete mirno čekati reviziju poslovanja!
Elektronske fascikle su osnova d.3 sistema. Integrisana arhiva omogućava automatsko, pravilno i potpuno skladištenje podataka, iz na primer ERP sistema. U isto vreme, ispunjeni su svi pravni zahtevi – nezavisni revizori vrše samo redovnu kontrolu podataka.
Upravljanje kancelarijskim poslovanjem
Upravljajte digitalnim tokom podataka!
MS SharePoint, MS Word, MS Excell i fax – podaci, dokumenta i informacije stižu do zaposlenih različitim kanalima. d.3 sistem zalazi u vaše aplikacije, upravlja tokom podataka i omogućava zaposlenima da se ne izgube u toku podataka.
|