Zaboravite dosadno, nezgrapno rukovanje mnogobrojnim fakturama koje svakodnevno primate poštom.




d.velop prilagođeno rešenje omogućava Vam da digitalizujete kompletan procesni lanac. Elektronska obrada vaših dolaznih faktura ne samo da pomaže da ne radite sa gomilom papira, već ubrzava i pojednostavljuje sve povezane procese vaše firme. To uključuje skeniranje i automatsko čitanje informacija iz zaglavlja pomoću moćnog (OCR) prepoznavača teksta, pogodniju proveru dolaznih faktura na računaru, sve do odobravanja, dozvole za plaćanje i arhiviranja.


Prednosti d. Velop rešenja su očigledne:

Automatizovana, digitalna obrada faktura,

Jednostavna integracija sa odgovarajućim glavnim sistemom (na primer, SAP ili Dynamics NAV),

Kratak ciklus računa,

Smanjenje troškova procesa do 75%,

Povećanje prihoda od gotovinskog popusta,

Više transparentnosti,

Pojednostavljeno upravljanje,

Planiranje i pouzdanost procesa,

Međuodeljenska obrada,

Pristup fakturama čak i van finansijskog računovodstva,

Brz povraćaj uloženih sredstava.


Sve ovo je učinjeno digitalno, sa mišem i bez fascikli koje čekaju na stolu da budu potpisane od strane rukovodioca. Digitalizovana i elektronska obrada Vam omogućuje da, između ostalog, uz vredne popuste, štedite vreme i čist novac.

Naše rešenje će biti individualno prilagođeno vašim zahtevima.